728x90-vyzva21dni-zeny4.png

Cviky dle Mojžíšové
30/07/2014
Kategorie: Cvičení, Novinky

Cvičení podle Mojžíšové

Metoda Ludmily Mojžíšové se vyvíjela postupně. V první řadě byla určena zejména pro sportovce, kdy její cviky pomáhaly při bolestech zad. Některým ženám cvičení podle Mojžíšové kromě bolestí zad odstranila migrény, zlepšil se jim jak sexuální život, tak i menstruační cyklus a v současné době se používá zejména k léčbě funkčních příčin neplodnosti. Ať už vás trápí cokoliv z výše jmenovaného, přečtěte si, co je principem této metody.

Cvičení podle Ludmily Mojžíšové

Cvičení podle Mojžíšové je zaměřeno na prevenci a léčbu funkčních poruch pohybového aparátu. Je to také první metoda, která je zaměřena na léčbu funkční sterility u žen. Cílem této metody je dosáhnout svalové rovnováhy. Příliš napjaté a zkrácené svaly uvolníte a ochablé svaly posílíte, tím nejen odstraníte bolesti pohybového aparátu, ale zlepšíte i činnost vnitřních orgánů. Metoda zahrnuje mobilizační techniky, uvolnění a posílení svalů pánevního dna a také sestavu cviků pro denní cvičení. Cvičení podle Mojžíšové v Brně nabízí Centrum léčebné rehabilitaci, FN Brno nebo Poliklinika. V Ostravě můžete cvičit v Městské nemocnici, DJK Fyziorerapii a Rehabilitaci.

Cvičení podle Mojžíšové – cviky

Metoda Ludmily Mojžíšové obsahuje 22 cviků, které zvládnete cvičit doma. Nepotřebujete žádné pomůcky. Určitě je lepší, abyste začali cvičit pod vedením fyzioterapeuta, který vám ukáže správné provedení cviku a hned na začátku odstraní chyby. Ze začátku stačí, když budete cviky provádět jen pětkrát, ale nejlépe každý den, aby se vytvořil dostatečný svalový základ. Po šesti měsících stačí cvičit 3x týdně. Celá série cviků zabere zhruba hodinu, ale můžete cvičit i nadvakrát. Cviky naleznete v knize „Metoda Ludmily Mojžíšové“ od Jarmily Novotné a Olgy Struskové. Cvičení podle Mojžíšové naleznete také na videu na youtube.

Cvičení na záda podle Mojžíšové

Cviky jsou zaměřeny na odstranění potíží v oblasti krční, hrudní a bederní páteře. Doporučená sestavu cviků pro uvolnění a posílení svalů, udržujících správné postavení páteře, je volena tak, aby cviky v počáteční fázi navodily uvolnění a protažení oblastí trupu a velkých klubů horních i dolních končetin. Sestava není náročná a je vysoce účinná v případě, že ji správně provádíte. Musíte ovšem dodržovat pořadí cviků a zásady správného provádění cviků. Cvičit musíte velmi pomalu a dbát na správné zapojení svalů. Cviky provádějte jen do příjemného pocitu tahu či tlaku. Nesmíte pocítit bolest. Obtížně proveditelný cvik raději jen naznačte. Mezi cviky dodržujte deseti až třicetivteřinové přestávky.

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *