boky
12/12/2014
Kategorie: Cvičení, Novinky

Cviky na boky

Máte-li pocit, že potřebujete s vašimi boky něco udělat, protože na nich máte uloženo mnoho tuku, jste tu správně. Ideálním prostředkem pro zhubnutí, zpevnění a vytvarování boků je cílené cvičení. Jaké cviky na široké boky jsou tedy nejvhodnější a zaručeně účinné?

Aerobní aktivita

Ke zpevnění a vytvarování boků vám samozřejmě pomůže cvičení, nicméně velmi důležitá je také aerobní aktivita, jejímž výsledkem je právě spalování tuků. K aerobním činnostem patří běh, rychlá chůze, jízda na kole či na bruslích, skákání přes švihadlo, které je velmi účinné na stehna a zadek. Ať už si vyberete jakoukoliv činnost, vždy je nutné ji vykonávat minimálně po dobu alespoň 60 minut při nízké intenzitě. Budete-li zvolenou činnost vykonávat příliš intenzivně, tělo místo tuků bude spalovat cukry. Klasickým posilováním nezhubnete.

Cviky na štíhlé boky

Pokud je vaším cílem zhubnout a vytvarovat boky, zvolte vysoký počet opakování při nízké intenzitě. K tomu nepotřebujete žádná závaží, ale jen lehké varianty cviků. Pokud ale chcete boky posílit a nabrat i svalovou hmotu, musíte zvolit maximální intenzitu cvičení ve více sériích s nízkými počty opakování. Cvičíte obtížné cviky s vysokou zátěží. Ideálním cviky na břicho boky jsou zkracovačky. Účinné pro posilování šikmých břišních svalů jsou zkracovačky, kdy vedete pohyb šikmo střídavě k levé a pravé noze. Obtížnost cviků můžete ovlivnit polohou rukou. Nejjednodušší provedení cviku je s rukama na hrudi nebo nataženýma vpřed. Nejobtížnější je provedení s rukama nataženýma za hlavou.

Nejlepší cviky na boky

Kromě zkracovaček je vhodným cvičením také zvedání boků. Lehněte si na bok, paži dejte kolmo k podložce a opřete se o loket. Zvedejte střed těla přímo vzhůru tak, aby bylo celé tělo v jedné přímce. Cvik opakujte zhruba 20 až 30 x, poté vystřídejte strany. Doporučujeme také vyzkoušet boční výpady, které nejsou vůbec těžké, zato jsou velmi účinné. Výchozí pozicí je stoj s nohama rozkročenýma na šířku ramen. Pravou nohou proveďte úkrok do strany a podřepněte. Následně se vraťte do výchozí polohy a totéž proveďte levou nohou.

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *