Jak zhubnout břicho
23/01/2017
Kategorie: Aktuality, Cvičení, Diety, Novinky

Jak na hubnutí břicha

Jako každé Vánoce i tyto vám daly pořádně zabrat. Přemýšlíte jak na hubnutí břicha, které vám přes svátky narostlo? Anebo máte problémy s touto partií dlouhodobě? Poradíme jak na to, abyste zhubli. Nemusí jít o nic složitého. Hlavními prioritami by měla být vhodná strava a cviky.

Změna stravy

Ve valné většině případů, kdy jsme nespokojeni se vzhledem našeho břicha, jde o problém se stravou. Změníme-li stravu, začneme hubnout i bez nějakého většího cvičení (samozřejmě je však lepší kombinovat správnou stravu se cvičením). Mnoho lidí si myslí, že změna stravy by měla probíhat v duchu zmenšování porcí. Chyba! Většinou bývá problém naopak v tom, že jíme málo a nezdravě. Tělo začne s živinami šetřit a vytváří tukové zásoby (hlavně právě v oblasti břicha).  Důležité je dávat tělu vše potřebné v malých dávkách během celého dne a změnit naše stravovací návyky tak, aby se náš jídelníček skládal ze zdravějších jídel i surovin.

Jídelníček pro hubnutí

Důležité je omezit potraviny s velkým množstvím přidaných umělých látek. Měli byste se zaměřit na snadno stravitelné prvopotraviny. Jak je napsáno výše, další zásadou je neomezovat příjem živin. Naopak je žádoucí zvýšit příjem. Není dobré omezovat bílkoviny (ubývaly by svaly), sacharidy (chyběla by energie) ani tuky (chyběli by a tělo by vytvářelo nové).

Hlavní know-how celého hubnutí v oblasti břicha tedy je neomezovat se v ničem, zkvalitnit suroviny a jídla a pravidelně jíst (6x -7x)

Cviky na břicho

K hubnutí patří i cvičení. Pokud chceme zmenšit naše břicho, nemělo by se ale cíleně cvičit. Břišní svaly by se mohly posilovat a nabírat na objemu. Naše břicho by tak vůbec nemuselo být menší. Ba naopak. Velmi dobré je pohybování celého těla. Například pokud nejste nijak sportovně zdatní, stačí začít s jednoduchými procházkami. Ty se postupem času mohou změnit v běh, který velmi pomáhá při hubnutí. Po běhu se hubne hlavně, pokud je krátký, ale intenzivnější. Znamená to tedy, že nemusíme běhat nikterak dlouho. Stačí třeba dvacet minut rychlejšího (intenzivnějšího) běhu. Při takovém joggingu se lépe spalují tuky.

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *