Cvičení břicha
18/03/2016
Kategorie: Cvičení, Novinky

Jak zhubnout přes břicho

Už nemůžete zapnout vaše oblíbené kalhoty nebo sukni v pase? Pokud ano, je pomalu na čase, abyste se pokusili zhubnout. Možností je pochopitelně spousta, nicméně ne všechny jsou přímo mířeny na oblast pasu, která je bohužel z hlediska potenciálního přibírání značně inkriminovaná. My se pokusíme zaměřit na několik zajímavých rad, které vám mohou pomoct v tom, jak nejlépe zhubnout břicho.

Cvičení jako nejrychlejší metoda

Cvičení na prvním místě. Přesně takto je třeba k hubnutí v oblasti břicha přistupovat. V mnohých radách jak zhubnout přes břicho cviky hrají velmi důležitou roli. Velmi důležité jsou aktivity zaměřené na aerobní spalování. Pokud nemůžete při cvičení popadnout dech, pak se jedná o anaerobní aktivitu, které spíše bere energii ze svalové hmoty, což pochopitelně nepotřebujete. Optimální je aktivita zajišťující zvýšení tepové frekvence zhruba po dobu 30 minut. Optimální jsou cvičení jako spinning, aerobik, step aerobik anebo plavání, jízda na kole a mnohé další. Cvičit byste měli 3x týdně po zmiňovanou dobu.

Pravidelný pitný režim

Velmi důležitou roli hraje pravidelný a vyvážený příjem tekutin. Pokud nepijete pravidelně, bude mít vaše tělo tendenci dělat si zásoby vody na delší období. Metabolismus je při absenci vody zpomalený. Pravidelným pitím jej bezesporu zrychlíte. Pravidelný pitný režim může klidně zajistit to, že shodíte během velmi krátké doby klidně i 1 až 2 kilogramy. Pijte výhradně čistou vodu, zelený čaj anebo limetkovou šťávu v kombinaci s vodou.

Vyvážený jídelníček

Cestou jak rychle zhubnout břicho je také stanovení a dodržování pravidelného jídelníčku. Zapomeňte na fastfood! Ovoce, zelenina, ryby a také čerstvé maso představují jeho základ. Pokud si budete chtít zamlsat, pak volte pouze několik kousků vysoce kvalitní čokolády. Vyvarujte se bílé mouky a brambor.

Zádný komentář

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *