Deprese
20/11/2017
Kategorie: Novinky, Relaxace

Zbavte se stresu, poradíme vám!

Stres se může zdát ještě teď na podzim, jako něco s čím nejde hnout. Chyba. Nezvykejte si na stres! To je cesta do pekel. Existuje mnoho způsobů, jak efektivně bojovat proti stresu. Některé si dnes představíme. Pojďte si přečíst, jak se zbavit stresu a dejte mu sbohem!

Osvědčená dechová cvičení

Nejprve se podíváme na to, co se skrývá pod frází – dýchej zhluboka. Pokud vás tak již někdo při stresu instruoval, nejspíše tím měl na mysli dechová cvičení, které napomáhají k odbourání stresu. Se stresem je spojeno mnoho fyzických příznaků. Například tlak na hrudi a nedostatek vzduchu. Rychle dýcháte, a proto je vaše tělo ve stresu. Snažte se tedy váš dech zklidnit. Technik je mnoho. Jedna je však úplně jednoduchá a zvládne ji každý. Pořádně se nadechněte a poté celý objem opět vydechněte. Opakujte sedmkrát až desetkrát. Nosem vzduch přijměte (co nejvíce) a po pár sekundách vydechněte pusou. Další technika je náročnější, ale velmi zajímavá. Desetkrát se nadechněte tak, že budete vždy 4 sekundy nadechovat a přitom se soustřeďte na představy vašich stresů a úzkostí. Poté vydechněte tak, že se budete 6 sekund zaměřovat na odcházení stresu a uvolnění.

Hudba po ránu zlepší den

Milovníci poslechu hudby určitě dají zapravdu. Poslech hudby vás vždy uklidní. Samozřejmě vaší oblíbené. Při nervozitě nebo stresu si najděte místo a čas jen pro sebe a pusťte si tu vaši. Podle biochemiků poslech hudby ovlivňuje naše chemické procesy. Nejlepší je to pak hned po ránu. Zapněte si hudby nebo rádio. Nejlépe před prací. Nejlépe vás uklidní klasická a pomalejší hudba. Poté platí, že to jak se cítíte hned po ránu, ovlivní váš celý den.

Procházka

Dalším způsobem je procházka. Ano, obyčejná procházka venku. Jednoduché, avšak velmi účinné. Pravidelný pobyt na čerstvém vzduchu totiž zlepšuje odolnost vůči stresu. V Evropě se pak rozmáhá trend, kdy pravidelně trávíte pobyt v přírodě. Ekoterapie spočívá v pobytu na některé venkovské farmě. Takové najdete například v Británii, Nizozemsku, Norsku a podobně. Nemusíte nutně navštívit tyto resorty. Stačí pravidelný pobyt na čerstvém vzduchu a v přírodě. Odborníci se schodují, že to pomáhá při úzkostech a depresích.

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *